czwartek, 8 listopada 2012

3# ~ 07.11.2012

Dzień dobry =') Z jednodniowym opóźnieniem w końcu mogę dodać zdjęcia z mojego cudownego Bento Box'a który dostałam od Bentomanii <3 Tak więc, oto jak wygląda obecnie moja kolekcja z akcesoriami ='D Niedługo planuję zakupić nowe "zabaweczki" więc moje Bento napewno będzie wyglądało ładniej='))



A tak oto wyglądało moje "wymuszone" wczorajsze Bento <3
Wymuszone z tego powodu gdyż nie miałam praktycznie żadnych zajęc, a więc i powodu aby robić to Bento ='P Ale skoro Neko chce, to potrafi =') Wybierałam się do znajomych na dłużej więc postanowiłam, że przygotuję Bento na tą podróż =') Znajomym się podobało i smakowało również (nie omieszkali skosztować)





W moim wczorajszym Bento znajdywała się sałatka z marchewką, ogórkiem, oliwkami i kukurydzą z sosem w "Super Śwince" a na górze pierogi ruskie z kwiatuszkiem z rzodkiewki =')
Przygotowanie zajęło mi około 10 minut przed zajęciami =')

P.S. Alarm przeciwpożarowy w moim pokoju akademickim wariuje... Ja niepaląca jestem posądzana o wzniecanie ognia... Pff... Obym nie spłonęła xD
Enjoy,
Pozdrawiam, Neko~

2 komentarze:

  1. Akcesoria rewelacyjne, a szczególnie te z pandami ^^ Dzisiaj też miałam bardzo lekki dzień, więc nie zdecydowałam się na robienie jedzonka... Ale jak patrze na twoje to stwierdzam, że trzeba było je zrobić, bo dzień bez niego wydawał się jakiś taki...pusty ;p

    OdpowiedzUsuń