wtorek, 20 listopada 2012

5# ~ 20.11.2012

Znowu kilka dni przerwy spowodowane pobytem w domu u rodzinki, gdzie neta próżno szukać =)
Z wczorajszego Sushi zostało składników więc musiały się znaleźć w podróżnym Bento.
Od razu przypomina mi się podróż z Łodzi z Warsztatów Bento, gdzie miałam przyjemność pierwszy raz skorzystać z mojego Bento-box'a.
Podobnie jak ostatnio dziś w moim pudełeczku~
Kisiel owocowy w serduszkowej foremce z kawałkami czekolady <3
Sałatka zrobiona w wielkim pośpiechu, oraz wspomniane wcześniej sushi =')
Dziś niestety nie wygląda już tak smakowicie jak ostatnio, ale to dlatego, że pora przygotowania go była zdecydowanie zbyt wczesna jak dla mnie - śpiocha =P

Od jutra zaczyna się walka na uczelni... Po zmianie (jeszcze nie formalnej) tematu pracy mgr trzeba się ogarnąć i zacząć pisać xD





Pozdrawiam,
Neko~

5 komentarzy:

  1. Hm, sushi wygląda wybornie. W ogóle całe bento ładniutkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhhhmmm, sushi wygląda pysznie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu ten kisiel! To mnie aż prześladuje, a kisielu niestety pod ręką brak ^^. Sushi, mimo wczesnej pory, wygląda wg. mnie super. No i powodzenia w walce na uczelni! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kisiel się skończył i teraz pewnie upiekę babeczki jakieś xD więc się nie martw =) wygląda w miare, za to smak jest bez porównania gorszy niż takie co od razu po zrobieniu się je... no ale trudno =P

      Usuń
    2. Ja od kiślu wolę galaretkę, ale i tak zdecydowanie za rzadko ją daję do bento. Twój zestaw jest piękny, sushi zazdraszczam ;-)
      pozdrawiam Monika


      Usuń