sobota, 23 marca 2013

18# ~ Nowa wersja mojego spaghetti ^^

I znowu przestój... Chociaż jakiś tydzień temu przygotowałam Bento na podróż ze znajomymi w góry to gdzieś zgubiłam zdjęcia i na kolejny posiłek w pudle było trzeba czekać aż do dziś xP
Dzisiejsze Bento ponownie w roli "utrzymania przy życiu" w podroży - tym razem do domu~
Wyjechałam już na święta, więc znowu trooochę mnie nie będzie ^^=



W dzisiejszym odcinku w Bento znajduje się makaron z sosem serowo-cebulowo-śmietanowym z szynką xD z czarnuszką, bazylią oraz tymiankiem ( i innymi przyprawami xDD) Przepis poniekąd wymyślony na szybko i zrealizowany z tego co zostało w lodówce ='))) O dziwo okazał się wyśmienity i jak tylko dotarłam do domu przypomniałam sobie co robiłam po kolei i zapisałam w moim kajeciku ^^ Napewno jeszcze nie raz po niego sięgnę =D



Pozdrawiam gorąco,
Neko~

8 komentarzy:

  1. Pozdrowienia z ZG ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smakowicie! No i ta czarnuszka - uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą smakowitość to w dużej mierze zawdzięczam aparatu xD pozdrawiam =')))

      Usuń
  3. Przyznam, że czarnuszki nie jadłam, ale makarony uwielbiam i z pewnością ze smakiem spałaszowałabym całe bento:)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka carbonara trochę? ja też muszę w końcu tę czarnuszkę wypróbować.
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt z rodziną
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no poniekąd to trochę tak =D a czarnuszkę szczerze polecam~

      Usuń
  5. Zabawny zbieg okoliczności, wchodzę a tutaj czarnuszka :) u nas też dzisiaj była, ale na kanapkach, z samego rana.

    OdpowiedzUsuń