czwartek, 28 lutego 2013

16# ~ Po długiej przerwie...

Witam, witam =')
Od razu muszę ponownie przeprosić za tak długi okres bez żadnego wpisu i znaku życia...
Coś za długo i za często je mam...
Sesja się szczęśliwie skończyła, wszystkie egzaminy i zaliczenia zdane bardzo dobrze (jakby to kogokolwiek obchodziło xP) Powinnam już była dodać coś jakiś tydzień temu, jednak miałam i niestety mam sporo problemów i zmartwień na głowie w domu... Na szczęście dla mnie i poniekąd też pecha, na ostatnim roku magisterki mam trzy dni wolnego i tylko po jednym - góra dwa zajęcia w pozostałe dwa dni... Tak więc nawet nie robię sobie jedzenia ze sobą... Ostatnio miałam "większą" okazję aby przygotować małe i szybkie Bento. Zdjęcia niestety wykonane są telefonem komórkowym więc wyglądają kiepsko, ale zawsze coś =')
Mimo tego, że nie wygląda zachęcająco to było naprawdę smaczne!
Sałatka z selera konserwowego, ananasa, jajka, szynki kukurydzy i majonezu oraz twarożek z rzeżuchą z malutkimi kanapeczkami =P





Stwierdziłam też, że mimo tak niewielu zajęć, gdy będę znowu w akademiku postaram się robić choćby takie bardziej "sałatkowe" Bento, zobaczymy co z tego wyjdzie='))
W każdym bądź razie, bądźcie wyrozumiali proszę...
Pozdrawiam!~

4 komentarze:

  1. Gratuluje zdanych egzaminów! Za długa ta przerwa, czekam na regularne bento lunche ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i byle do przodu! :) Świetna sałatka - u mnie dziś też ananas. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęśliwego zakończenia sesji! Rozumiem w pełni ten ból braku potrzeby robienia bento. Czasem człowiek chciałby coś powycinać, przystroić, ale wolne mu nie pozwoli :D. Z drugiej strony mam nadzieję, że będziesz coś kombinować w tym temacie! A dzisiejsze pudełko wydaje mi się bardzo apetyczne ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sałatka to klasyka i do tego pyszna klasyka. A kanapeczki urocze. No i ta rzeżucha - przypomniałaś mi o niej, poza tym zbliża się na nią sezon wielkanocny, choć rzeżucha jest taka zdrowa, że powinno się ją jeść okrągły rok.
    Gratuluję zdanych egzaminów.
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń